גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

שלוש עם שלוש - 2021-2024

ארכיון תאריך: 18 אפריל 2024

משך: שעה ורבע

הדלתות והמסעדה יפתחו בשעה 19:00. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת דלתות.

זוהי ההופעה השלישית במסגרת "שלוש עם שלוש", רזידנסי רטרוספקטיבי חגיגי של הטריו הבנלאומי "שלוש" החוגגים ומסכמים עשר שנות יצירה משותפת בשלוש הופעות שונות שכל אחת מהן תתמקד במספר שנים מתוך העשר, ובאלבומים שיצאו באותה תקופה. הזדמנות נדירה להכיר לעומק את ההרכב הייחודי והמצליח ולהתרשם מההתפתחות האומנותית המרשימה שלהם במעלה השנים. 

הופעה אחרונה זו תתמקד בשנים האחרונות,  מ 2021 והלאה, ותוקדש כולה לאלבום החמישי והאחרון של הלהקה, Tales of Utopia - מופע השקה תל אביבי וחומרים חדשים שינוגנו בהשמעת בכורה.
Tales of Utopia הוא אלבום קונספט בו הלהקה כתבה סיפור המבוסס על מיתולוגיות שונות, והלחינה אותו על פי סצנות. כל שיר מציג סצנה או סיפור שונה. האלבום מוציא לאור צבע חדש ואחר של הלהקה, וקיבל ביקורות נלהבות ברחבי העולם: אלבום השנה במגזין הנחשב jazzwise ועוד. האלבום מעולם לא נוגן במלואו בהופעה, זו הופעה חד פעמית!

גדי שטרן -פסנתר
דויד מיכאלי - בס
מתן אסייג - תופים

תוך עשר שנות פעילות להקת שלוש הספיקה להופיע על כמה מהבמות החשובות בעולם, וצברה קהל עוקבים גדול בכל רחבי העולם. הם תופעה אינסטרומנטלית ישראלית קשה לאפיון.  ההרכב משלב באופן אלגנטי סגנונות שונים, חורג מהגדרה של סגנון מוזיקלי זה או אחר, ולא תצליחו לתייג אותו תחת ז'אנר ספציפי. "בשבילנו זה הכי טבעי, הסאונד שלנו יכול להיות סווינג או רוק כבד". המוזיקה שלהם בנויה מניגודים משלימים של חוזק ורגישות, כוח ועדינות. עם זאת, אין שום דבר מקרי בבחירות המוזיקליות שלהם. שלוש הם כמו אורגניזם אחד, ששלושת חלקיו נושמים יחד באופן טבעי.  דרך המוסיקה שלהם הם מספרים סיפורים שמפנים את המאזין למקומות לא צפויים ולקישורים מעולמות אחרים, והפלא הוא שהם עושים את כל זה ללא מילים.

"No one gets to the heart of the fragile life in Israel, between threat and lust for life, like Shalosh.”   Jazz Thing (DE)
"An Israeli power-trio. Heavy jazz!“   Rolling Stone (DE)
"A record-breaking trio with tremendous drive that tears down musical boundaries.“   Lira (SE)
"The music is so perfect that it’s almost enough to make you reflect on fate and destiny.” – ALL ABOUT JAZZ

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter